بقراط بهترین ها برای سلامتیمون

مجموعه بهترین ها در نرم افزار مدیریت مطب آنلاین بقراط

توسط: تحریریه بقراط    در 1396/5/22

فرایند نوبت دهی و جستجوی بیماران بسیار ساده و کاربردی تر شده است، همچنین امکاناتی چون ثبت بدهکاری و بستانکاری، محاسبه کسورات بیمه، ثبت کالاهای مصرفی و نوبت دهی اینترنتی سرعت و دقت منشی بسیار بالا می برد.

سیستم نوبت دهی هوشمند

فرایند نوبت دهی و جستجوی بیماران در نرم افزار مدیریت مطب آنلاین بقراط بسیار ساده و کاربردی تر شده است.

میانبرهای متعدد از قبیل ثبت اولین وقت یک شیفت مشخص، یک روز مشخص و یا اولین وقت ماه های آینده بر اساس برنامه حضور پزشک، فرایند نوبت دهی را برای منشی بسیار ساده کرده است.

و همچنین نمایش آخرین تاریخ مراجعه بیمار به مطب و نوبت های آینده بیمار، خطای انسانی را در تکراری یا بین مریض نوبت دادن، به طور کامل حذف می نماید.

در کنار این سیستم، پنل ثبت و نوبت دهی سریع بیمار هم در نظر گرفته شده است تا مطب هایی که بسیار شلوغ هستند و زمان زیادی را می بایست به پاسخگویی به تلفن ها صرف کنند بتوانند تنها با نام، نام خانوادگی و شماره تلفن اقدام به ثبت بیمار کنند و تنها با یک کلیک اولین نوبت خالی را به او اختصاص دهند. اولین نوبت خالی اتوماتیک از سمت بقراط محاسبه می شود.

پنل اصلی منشی مطب بدین شکل می باشد:

خدمات مطب

بعد از ثبت مطب میتوان تمامی خدماتی که در مطب ارائه می شود به همراه تعرفه آنها ثبت نمود.

سپس منشی در هنگام پذیرش بیمار، خدمات مورد نظر را برای او ثبت می کند و هزینه نهایی پس از کسر بیمه برای منشی محاسبه می گردد.

تراز مالی بیمار با ثبت بدهکاری و بستانکاری

بعضی از مطب ها همچون مطب های دندان پزشکی که نسبتا فرایند پرهزینه تر و طولانی تری دارند، برای بیماران حساب دفتری باز میکنند و امکان دارد بیمار در نوبت اول تمامی هزینه ها را پرداخت کند در صورتی که خدمتی برای او ثبت نشده است.

بقرامجموع بدهکاری بیمار بر اساس خدمات ثبت شده به ازای تمامی ویزت های صورت گرفته و مجموع بستانکاری او را بر اساس مبالغ پرداخت شده توسط بیمار به منشی نمایش می هد.

پنل اطلاع رسانی مطب

در کنار صفحه منشی و پزشک قسمتی به نام پنل ثبت اطاع رسانی مطب قرار داده شده است تا اخباری چون خالی شدن اتاق پزشک، مبلغ نهایی محاسبه شده برای بیمار پس از ترخیص به همراه کسر بیمه  ... به منشی اطلاع داده شود.



نرم افزار مدیریت مطب آنلاین بقراط

نرم افزار مدیریت مطب آنلاین بقراط، ثبت پرونده های الکترونیکی، مدیریت مالی مطب، جستجوی پزشکان، نوبت دهی آنلاین مطب و همچنین آموزش و توصیه های بهداشت و سلامت